Så fruktansvärt listigt!

Japp, det är dags! En liten lista minsann. Det var änna ett tag sedan. Tycker alltid sånt är kul, blir aldrig för gammal för listor, quiz och sådana saker.
 
Har du...

...folköl i kylen? Nope. Har i princip aldrig några folköl hemma, bara starköl. De enda folkisar jag gillar är Mariestads 3,5:or som avnjuts några enstaka tillfällen varma sommardagar. Tycket för dessa fattades på balkongen i Falun.
...något husdjur? Nix. Om inte datorn räknas förstås. Målet är dock en katt någon gång.
...någon favoriträtt? Egentligen inte någon specifik rätt. Grillat kött på sommaren är gött rent allmänt.
...några framtidsplaner? Planer har man alltid, men kanske inte några jättestora långsiktiga, mest saker som sker under detta år, efter det får man se. Klart jag skulle vilja säga "Om två år är jag rik, har fru och barn!" men man kan inte riktigt bestämma sådana typer av planer. :)
...någon sjukdom? Inte vad jag vet.
...gymkort? Vi har ett gratis gym på jobbet som jag nyttjar två dagar i veckan. Hade vi inte haft det hade jag tränat på egen hand. Köpa gymkort skulle aldrig falla mig in.
...några MVG:n? Jag hade en del sådana när det begav sig, svar ja.
...fikat idag? För- och eftermiddagsfika på jobbet. Vid eftermiddagsfikat var jag ensam kvar och läste filmfakta i lugn och ro med en kopp varm choklad.
...nagellack? Nej, det är inte min grej. Kan inte minnas att jag testat det ens på skoj som barn.
...någon vän som bor i ett annat land? Har inte någon nära vän som gör det längre nej.

Vem...

...avskyr du? Egentligen inga specifika personer, mer tankesätt som korrumperar personer.
...delar du mest minnen med? Familjen, Henke och Erik.
...längtar du mest efter? Familjen.
...stör du dig på? Se svar på första frågan i denna avdelning.
...lagar mat? Eftersom jag är singel så är det jag om det lagas alls, men jag äter mestadels ute. Aldrig tyckt det är särdeles kul att laga mat bara till mig själv. Ska jag laga så vill jag göra det till någon eller tillsammans med någon.
...diskar? Det gör tyvärr jag. Hade gärna haft en diskmaskin eller en lojal betjänt som utförde sysslan. Å andra sidan blir det ju inte så mycket disk med tanke på att jag som sagt oftast äter ute..


Vilken...

...tidning läser du? Den som ligger framme i fikarummet på jobbet, det vill säga BLT (Blekinge Läns Tidning). Fast ska jag vara ärlig hoppar jag direkt till serierna och skummar bara övriga nyheter därefter. Jag är inte så road av att läsa nyhetstidningar och har ganska mycket misstro mot journalister i allmänhet.
...buss åker du oftast? Karlskronas linje 1 som avgår ett kvarter bort raka vägen till jobbet.
...dag fyller du år? 28 augusti. Nästa gång det datumet nås innebär det ålderssiffra nummer 31. Sjukt.
...årstid föredrar du? Sommar, sommar och sommar. Okej, jag älskar julen, bästa högtiden, men som årstid är sommaren oslagbar.
...stad är du uppväxt i? Kungälv/Romelanda.
 
 
Klockan närmar sig minsann 4. Dags att dra sig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback