Gla' och go' Karlskronabo

Om jag trivs på jobbet? Som bara den!
Härliga kollegor, inspirerande arbetsuppgifter som passar mig perfekt, bra stämning, utvecklande möten att se fram emot och mycket mer. Jag har kommit in i väldigt mycket på kort tid. Skönt!
 
Just nu cyklar jag i diverse backar till och från jobbet (där jag bor ligger på en höjd och där jag jobbar ligger på en annan höjd), vilket är bra för kroppen, men mindre bra för min stackars gamla springares däck (ja, det är samma springare som följt mig i alla år, från Falutid nummer ett och framåt). Bakdäcket har redan behövts pumpas.
 
Boendemässigt då? Just nu bor jag tillfälligt på Hästö (allmänt benämnt som "skärgården") i ett litet gårdshus och letar på sikt efter något större, mer centralt och lägenhetsmässigt. När så sker så blir det lite mer inflyttningsfirande på allvar. :)
 
Närmast väntar konferensvecka i.. Göteborg! Trevligt värre!
Kollegorna tyckte att det var ju otur för mig att jag började just i år, innan har konferensen i fråga varit i t.ex. London, men då svarade jag glatt och entusiastiskt: "Vadå? Vi ska ju till Göteborg!!" :D Fina stad!
 
Imorrn blir det till att stiga upp i ottan. Tandläkartid 07:10.. göh. Men skönt att äntligen få gå till tandläkaren igen. På grund av all min rotlöshet/kringflyttandet har det gått på tok för lång tid sedan sist. Tandborstning i all ära, men det är en stor fräschhetskänsla varje gång man lämnar tandläkaren som man inte kan få tag i annars.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback