Veckoblogg

Detta har börjat bli mer av en veckoblogg, mycket beroende på att det inte finns så mycket att berätta om just nu.
Gå upp, FM/Söka jobb, äta, kolla serie, sova. Det är ungefär så en generell dag ser ut.
Jajaja, spänningen är olidlig, jag vet.
 
Nåväl, på måndag ska jag på en resa inåt landet som förhoppningsvis blir framgångsrik. Det känns bra i nuläget i vilket fall. Lugnt och samlat.
 
Annat som händer framöver? Hmm.. Erik åker hem till Stockholm på torsdag så då blir jag vänmässigt solo i Olofsbo igen. Trist såklart, men jag reder mig.
Jag har aldrig haft problem med att vara vare sig själv eller i grupp. Lite av båda är en lagom mix. Man behöver både egentid och socialt liv.
 
Nu är det hög tid att svälja ner några mackor och dricka sig en kaffe!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback