Sviter och strävan

Sviterna efter sovandet i tvåsitssoffan börjar göra sig påminda först nu. Det liksom stramar och känns som en liten kniv vrids lite när man belastar på vänster sida där baken och benet går ihop. Det gör inte överdrivet ont, men är en aning irriterande.
 
---
 
Gårdagens fotbollsgala var om möjligt ännu sämre än tidigare år. Jag ska inte gå in exakt i alla saker i detalj, men förbundet måste se över arrangemanget på allvar.
Ekwalls hörna i typ eftersnacksformat mitt under galan? Nämna årets mittfältare lite hastigt i förbifarten? En massa tid som läggs på artister som får det att kännas mer som en mellanakt i Idol med skrikande fans än en gala för fotboll? Hmm..
 
---
 
I övrigt är jag på ganska bra humör!
För stunden spelar jag med Erik samtidigt som jag kollar jobbannonser för gång x i ordningen.
 
Kära universum! Ge mig jobb! Tack, det var allt.
 
Ledighet i all ära, men just nu strävar herr Björkman efter kontorets arbetssamma vrå.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback