Casseruola

Jamen dippa då besöksstatistik, gör det bara! ^^
 
---
 
Inledde dagen med att bara dega i sängen och surfa på mobilen ett bra tag tills jag kände att en dusch vore på sin plats.
Efter dusch fick jag infallet att bjuda över föräldrarna på middag så några timmar senare stod jag och gjorde en av mina prima grytor.
Föräldrarna kom över vid femtiden, den smarriga grytan förtärdes, påföljande kaffe dracks och alla var nöjda och belåtna.
Jag kan jag med om jag vill.
 
Innan allt matlagande svassade jag också runt och städade en del, inredde lite, flyttade om, satte upp en plansch. Fixande och donande helt enkelt!
 
Under matlagning och städning strömmade 70-talsmusik ur stereon och när föräldrarna var på besök låg en Miskovsky-skiva som lugn bakgrundsmatta.
 
Under kvällen har jag kollat Juve-Real och köttat FM med Clabbe. Lagom avslutning på en fin tisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback