Ullared på en höft

Det blev en liten tripp till Gekås. Har inte varit där sedan vi var ute på senaste road tripen tror jag. Idag var det dock väldigt mycket mindre som handlades för min del. Jag skulle egentligen bara ha ett par jeans, men det slutade även med en t-shirt, en stekpanna, en del onyttigheter och lite födelsedagspresenter till bror.
 
Att välja jeans gick rätt snabbt. Jag gissade på en höft vilken storlek det skulle vara och plockade åt mig fyra som såg snygga ut. Ett kvickt provhyttsbesök senare var saken klar. Mitt enda uttalade inköp tog några få minuter att kirra. Jag är rätt effektiv när det kommer till sånt som klädprovande. Jag vet vad jag vill ha.
 
---
 
Strax Farmen och sen Sveriges mästerkock. Lagom TV-kväll. Därefter blir det lite FM.
 
Imorgon har jag än så länge inga planer.
 
 
Originalet är en av få låtar på radio som går hela tiden som jag inte tröttnar på. Denna mix är också mäkta skön.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback