På resande fot

Bussresa mot Stockholm. 18-årspartaj väntar imorrn. Ska bli sköj! Bor över hos Erik under tiden och åker hem på måndag förmiddag.
 
---
 
Mådde lite illa för en stund sen. Berodde nog på att jag knappt ätit nåt innan dess. Fick i mig ett par mackor nyss så det börjar bli lite bättre.
 
Det är en smula jobbigt att skriva på datorn här. Det är ju inte direkt megagott om plats. Jag har ingen bredvid mig, men utrymmet framåt är begränsat så man sitter ju med datorn i magen typ. Lite svåra vinklar att ha armarna i när man vill nå tangentbord och touchpad. Försöker sitta lite i sidled nu, men det är inte jättebekvämt det heller. Finns liksom inget bra sätt att vara placerad, det är något i vägen på något sätt åt något håll hela tiden eller så är det ojämnt, snett. Eller så skiner solen rätt i skärmen.. Dagens I-landsproblem!
 
Nu hittade jag en någorlunda placering som inte gör mig helt förstörd i någon kroppsdel.
Om jag måste sitta med datorn undrar ni? Klart jag inte måste, men jag vill. Det är en lång resa och jag kräver underhållning!
 
Nu verkar vi stanna nånstans. Kanske kommer fler på då så jag får ändra nuvarande sittställning till mer konservburkig. Lika bra att förbereda sig. Nu ser jag knappt vad jag skriver. Mycket snäv vinkel på skärmen..
 
Sådär, stoppet över, ingen nypåstigen på sätet bredvid. Haha, blir lite hattig skrift här nu.. Det är nog bäst att sluta.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback