Regnar det eller??

Svar ja. Ösregn för några timmar sedan och ihållande lätt regn efter det. Men regn and åter regn it is.
 
Nå, nu gör det mig inget eftersom jag idag ändå tänkte ligga i sängen hela dagen och leta jobb. Och några har också sökts.
Bra timing med andra ord.
 
---
 
Matchen igår sket sig som bekant. Tre feta fel i rad ledde till eländet. Uruselt bolltapp på mitten av Lewicki som ledde till hörna, måttligt bra boxning av Carlgren rätt ut till ensam engelsman, och slutligen ingen som kan vara vaken nog att vara snäppet närmre och rusa snabbare till sagda ensamma engelsman. Bah och åter bah.
Allt i egna händer i sista matchen mot Portugal i vilket fall, alltid nåt.
 
---
 
Imorrn verkar det bli flyttande/vändande av båt. Och.. ja, det var det. Inget mer jag hade att förtälja om båten. Mer än att motorn inte funktionerar, vilket är anledningen till att jag ens skriver det som någon form av händelse att vända på båten. ^^
 
 
Den enda av Grytts tolkningar jag gillade. Men alltid nåt. :)

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback