Mitt i matchen

Jeflur, en vecka sedan sist. Slöfock!
 
---
 
Was hat denn passiert? Jao, småsaker.
Sökt jobb, umgåtts med familj, käkat grillat, gjort musikquiz och andra lekar, kollat film, njutit av det goa vädret som äntligen kommit, handlat, slängt skräp. Lite så.
 
OCH givetvis kollat de tre matcherna i superugen! Sisådär spel mot Dyrgaarden och Brajen (klart godkänt dock i båda, speciellt mot Brajen där vi saknade naturliga yttrar och spelade borta), men helt okej mot Ælfsborgen.
Utgången med 7 poäng av 9 möjliga och 0 insläppta mål är sammantaget väldigt väl godkänt!
Vi tackar Määäds Mikkelsen för hans tid i klubben, inte minst för det ohyggligt vackra sketmålet igår.
 
Och vi tackar givetvis också nyligen bortgångne legendaren Fölet för hans betydelse för föreningen.
 
---
 
Idag gäller annan fotboll.
I skrivande stund har jag ett halvt öga ibland på den lite sömniga vänskapsmatchen mellan Norge och Sverige. Att detta svenska landslag ska möta ett lurigt Montenegro i EM-kvalet inom kort känns.. sådär.
 
Klockan 22.00 drar dam-VM igång. Eller det drog igång igår, men för svensk del drar det igång ikväll. Jag kommer följa Sveriges matcher om jag kan.
 
Och relativt snart börjar också U21-EM. Det ser vi fram emot med en massa spännande ynglingar!
 
---
 
Byte av ämne till.. allmänna tankar lite kort. Och känslor.
Jag har faktiskt känt mig väldigt lugn på senare tid. Jag tror det började i samband med 90-talsfesten. En massa skönt folk och jag kände mig på bra humör och uppskattad på alla sätt och vis. Efter det har liksom en avslappnad känsla spridit sig. Svårt att förklara.
 
Låt oss säga att jag tror på en ljus framtid, inte bara solmässigt. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback