Recap

Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli bättre på att blogga oftare. Men liksom, det händer inte så överdrivet mycket värt att skriva om. Bättre att dra en sammanfattning då och då tills äventyren uppstår.
 
Efter en vecka med en massa sol, värme och bad försvann sommaren helt, rätt in i en regnstorm. Just i skrivande stund ser jag att det spricker upp lite så det goda vädret kommer väl inte vara väck alltför många dagar till.
 
I tisdags var jag med modern i stan och tog en fika.
 
Igår bjöd jag in familjen till fika. Vaniljhjärtan, kakor och en massa glass. Onyttigt, gott och härligt!
 
Idag har jag lagt ner några timmar på att leta jobb. Denna djungel.. Kanske borde bosätta mig i den riktiga djungeln istället och leva på nötter och bär?
 
I övrigt nöter jag Shameless ganska friskt.
 
---
 
Framtiden, som ett tag var helt tom på inplanerade saker, börjar så smått få lite saker i sig igen.
På måndag kommer till exempel en av mina närmre vänner på besök med en av sina andra vänner. Grill och gött häng väntar!
I augusti finns ett party inplanerat, även om exakta dagen inte är helt bestämd än, hos vännerna i Uppsala.
 
Kräftfestivalen i Glommen inleddes igår. Undrar hur många som åkte dit i det sketvädret som var? Jag själv ska dra dit någon dag i alla fall, möjligen imorrn.
 
---
 
I förra veckan hämtade jag Linus 64 från förrådet och ställde in hos mig. Jag ville egentligen ha mitt SNES, men hittade inte själva basenheten, bara kontroller, sladdar och spel, så efter en bra stunds letande bland lådorna gav jag upp och plockade på mig 64:at istället.
Mycket nostalgi!
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback