Lurad på surf

Närmare bestämt en halv månads tillgång till min surf är jag just nu lurad på. Alltså, innan så har jag fått surf påfyllt varje månad den 15. Men nu, efter detta årsskiftet, har den 15 passerats och jag surfar fortfarande med begränsad hastighet och ingen påfylld surf. Loggar jag in på mitt konto på Comviq:s hemsida står det att jag ska få påfyllt om 13 dagar, det vill säga vid månadsskiftet..
 
Fine om de vill flytta datumet för påfyllning, men då ska jag ha min halv månads surf i vilket fall först!
Rån. Eftersom jag gjorde slut på föregående månads surf i slutet av förra veckan så är det rätt länge jag nu får surfa på begränsat.. uäh.
 
Tålamod. Verkar bli mitt ledord i livet
 
Bland positiva saker senaste dagarna är att laddarsladden jag köpte till datorn passade! Fanns inte uppskrivet min exakta modell på nätet, men jag fick göra en chansning, som gick hem!
Nu slipper jag sitta med silvertejp och trycka ihop glappet och vara rädd att datorn ska dö.
 
 
 
There's a rhythm in rush these days
Where the lights don't move and the colors don't fade
Leaves you empty with nothing but dreams
In a world gone shallow
In a world gone lean

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback