You always knew, you never learn

En ny dag är här och med den nytt jobbsökande!
 
Jag tror jag ska sluta med att nämna att jag söker jobb. Det är så självklart nu liksom så det är onödigt att säga varje gång. Samtidigt så är det ju en av huvudgrejerna jag gör så tar man bort det blir listan på mina aktiviteter ännu kortare än vad den redan är.
 
...och där kom jag på att ta fram kycklingen för en gångs skull! Jag är bra på att komma på det alldeles för sent på dagen så man står där med stelfrusen kyckling. Idag tänkte jag satsa på kycklinggryta med köttbuljong och ärtor. Blir säkert fabulöst.
 
*en klunk kaffe*
 
Kaffe har jag i alla fall en hel del av så jag kommer i alla fall inte dö av kaffeabstinens. Enda kruxet är att yttepyttefjuttemjölkutbudet är i princip slut. Räcker nog bara till en kopp till, sen blir det svart kaffe och det är inte optimalt. Cappuccino har alltid varit min grej och kaffe utan ens lite mjölk blir så himla bittert. Fast det kanske passar mig egentligen, jag är ju lite bitter ibland. ^^
 
Ganska nöjd är jag över att jag "redan" är uppe/vaken. Den senaste tiden har det ofta blivit samma sak:
Klockan är ställd, Richard vaknar och stänger av den för att sedan tänka "Ska bara ligga lite till och vakna.. jag har ju ändå inget att ha bråttom till.. mm, skön säng, zzz.. vad är klockan..?" och då har klokan hunnit gå ett par timmar till ungefär. Det är för dåligt! Men också för jävla skönt. Man får väl passa på så länge man kan antar jag.
 
*en klunk kaffe till*
 
Nä, nu ska jag slå en signal till mina kära päron. Hejs!
 
 
Come fly with black.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback