Rasa väck snö, säger pimpen

Tappade blogglusten i några dagar, men nu så!
 
Friidrottsgalan var som sagt trevlig. Sen på fredagen stack jag till Erik på kvällen.
Vi besökte först burgarkungen där Erik plötsligt sa till mig att det var några som ropade efter mig. Jag hade börjat höra något vagt ljud bakom mig, men inte tagit någon riktig notis för jag var helt inne i att få det jag hade beställt (burgarkungen på Medis har inte världens vaknaste personal om vi säger så, vilket visat sig mer än en gång). När jag vände mig om stod där Linnéa, Anna, Emma och Liza och tjoade "Richard!" i kör. Eller tjoade, jag hade ju knappt noterat något mer än ett vagt ljud som sagt, men det var kul att se att man uppmärksammades i vilket fall.
 
Vi blev inviterade att hänga med ut, men varken jag eller Mr. E hade något sug av det. Jag hade ju dessutom varit ute på galej kvällen innan.
Kul annars var blickarna från den unge tjommen i kassan. Erik beskrev det bra med att "När han såg alla tjejer som ropade efter dig såg det ut som att han tänkte att du var världens pimp." Humor ^^ Absolut, Pimp Richard, that's me.
 
Några kramar senare var det adjöss och en natt med FM började.
 
---
 
Annars då? Söker jobb. Flera riktigt passande och intressanta jobb. Snön faller och faller och faller... Usch. Ge mig en massa Alexander Lukas-skvadriljoner dollar så jag bara kan dra iväg till värmen, betala mina lån och slippa tyngden jag sätter på axlarna.
 
 
Ge mig. Rasa väck äckliga snö.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback