Tillfällig flytt

Flyttade ut ur "min" stuga idag. Det kommer ett antal deltagare till nästa helgs bröllop inom kort som ska ha min fasters hus så hon, kusin och kusinbarn flyttar in i stugan så länge. Jag själv flyttar delvis till föräldrarna, delvis till Erik.
Jag och Erik lär ju ha lite spelnätter så jag kommer nog bo här ibland, men de dagar han ska upp svintidigt till körskola är jag inte jättepigg på att bli väckt om vi säger så..
 
Idag var sammanfattningsvis således en städdag. Tvätta lite fönster, dammsuga, diska och packa.
 
Flyttar ja.. jag är ganska van vid dem vid det här laget. Jag har inget större problem med flyttande, men det blir ändå lite, lite mer tröttsamt för var flytt. Den fasta punkten efterlängtas.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback