Eld i baken

Inatt när jag kom hem kollade jag ett avsnitt Spartacus och sen var det som att luften gick ur mig lite. Inte för att det var något dåligt serieavsnitt utan för att jag plötsligt fick en känsla av "Jaha. Här ligger jag. När kommer nästa steg i livet?"
 
Idag fick jag i sviterna av detta lite eld i baken och har under eftermiddagen raskt sökt tre jobb.
 
Alltså, det är gött att vara "ledig", inget snack om det, men man behöver mer projekt i livet.
Hade jag varit ekonomiskt oberoende hade jag startat upp smågrejer och investerat en del, jag hade inte enbart rest jorden runt och haft det gött.
 
Jag känner väl mest att tiden går och jag står och stampar i farstun just nu.
Man kan inte stampa hur länge som helst, så småningom måste man komma ut ur huset också.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback