Hej, hej Asterix!

Efter en massa dagars (med undantag för en sväng hemåt över måndagsnatten) FM:ande på söder så sticker jag imorrn till västkusten och hälsar på familjen en vecka. Jag är inte trött på stan på något sätt, men däremot så vill jag röra lite på mig rent allmänt samt hänga med broder till exempel.
 
Hemsidan är i princip så klar den kan bli. Det är egentligen bara småsaker som saknas och information som ska in, men grundplåten är satt till typ 85%.
 
Skräp-TV följer jag i fråga om Paradise Hotel och Big Brother. Och så kan man ju diskutera vad Idol är som jag just börjat följa så smått när alla uttagningsprogram äntligen är över. Och så inväntar jag Så mycket bättre. Det är väl vad man kan säga om TV-fronten egentligen. Och just det, Doobidoo kollar jag på också.
 
Suckar ni åt att jag kollar på de två förstnämnda eller flera av ovanstående? Sucka på, jag underhålls i vilket fall. ^^
 
Har i övrigt minskat på matintaget senaste veckan och försökt äta nyttigare överlag. Det kändes änna dags efter de tidigare veckornas småsvullande. Problemet med att man äter mindre är att man lättare bli sugen när man väl vet vad som finns i matframtiden. I eftermiddags köpte jag en baguette som jag ska fylla med tonfisksallad till tågresan. Jag har fan gått och sett fram emot den där baguetten sedan dess, fastän jag ätit andra saker under kvällen. Gah. Jag vet hur jäkla god den kommer vara.. *ghahghaghahghgaggh*
 
Min senaste favoritgrönsak är avokado.
 
 
Heja Roger Storm!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback