Awesome

 
 
En låt jag älskade när den kom och när man här ovan dessutom lägger till min favoritgitarrist från det enligt mig bästa bandet genom tiderna blir det ju bara snuskigt bra.
 
När låten kom ville jag för övrigt innerst inne ha samma stil som sångaren Gerard Way har i musikvideon. Att jag på allvar vill ha samma stil som någon annan är inte särskilt vanligt. Det är nog egentligen bara då och när man var liten skulle jag gissa. Men jag kan ju inte påstå att det var något jag gick runt och sa direkt, att jag ville se ut som Gerard. Tänk om man hade anammat den stilen, haha.. Inte för att jag hade vantrivts i den och ångrat mig, knappast, men det hade vart kul att se folks reaktioner. Den inre Richard kryper fram och bestämmer liksom och ingen fattar nånting. Sånt är kul.
 
Men det hände aldrig. Och kommer aldrig att hända. Inte mer än möjligen på någon maskerad om temat är kändisar kanske. Nåja, tiderna går och en grym låt består :)

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback