Float like a feather

Snart dags att gå hemåt från Erik med min Elvis-termosmugg. Ett par dagar hemma medan han umgås med hondjur ^^
 
På torsdag är det landskamp som gäller! Känslan inför den matchen, mot Ryssland, är rejält kass. Så många värdelösa uttagningar av Hamrén, som vanligt. Så många så man inte vet var man ska börja.
 
---
 
Vädret ute.. uäh. Nu är det höst på allvar. Igår var första dagen jag tyckte att det var kallt på riktigt när jag gick ut. Och inatt regnade det, idag är det grått som bara den. Suck. Jag uppskattar alla andra, orangeaktiga, färger som hör hösten till, men grått är inte direkt min favoritfärg.
 
Vad man ska hitta på hemma? Vara nätsocial samt ta igen lite avsnitt av Big Brother och kolla på ett antal filmer. Ta det piano. Och ja, jag ska söka ett antal jobb också.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback