Fars dag!

Sex besökare idag som verkar ha haft en tråkig söndag och trillat hitom en sväng! Miljonpengarna från bloggreklamintäkter bara väller in, åjo!
 
Eller inte. Jag är fortsatt i ett smärre vakuum där min blogg inte når särskilt långt. Men det är inte så konstigt, jag skriver ju inte om träning, graviditet, kontroversiella åsikter, mode och smink, skvaller, sex, kändisar etc. Jag skriver bara om helt vanliga dagar, fast i mitt perspektiv, inte sällan ganska humoristiskt. Ibland med tillhörande dikt (även om det blivit allt mer sällan med åren tyvärr) och oftast med tillhörande musikvideo. Humöret går upp och ner, ibland är man i botten och ibland i toppen. Några ytterst få gånger är man i ingenmansland mittemellan när ingenting känns och berör. Jag föredrar att känna något än att inte känna alls.
 
Anyhow.. vad hade jag på hjärtat idag? Jo, fars dag! Fader visste inget om planeringen för dagen när jag, mamma och broder tog med honom till brunch vid klockan 12 på Strandkanten (lokal vid havet med många olika typer av restaurangvarianter och glassbarer de senaste tio åren, men nu verkar det som att de fått fason på det hela, det var fullt med folk där tvärtemot vad vi hade trott). Heja far helt enkelt med massa god mat därtill! Jag själv hade inte ätit sedan igårkväll och åt så att jag mådde illa. Jag var inne i det där stadiet ni vet som man absolut inte ska vara i när man går och handlar och verkligen vill pröva det mesta lockande man ser, vilket slutar med en kundvagn full av onödiga saker. Full mage efter brunchen, oh ja. Stapplade långsamt ut därifrån.
 
Besökte sedan Eriks föräldrar och fick pilla lite med Logic (ljudredigeringsprogram). Det var fasen inte igår! Över sju år sedan. Men jag kände mig relativt hemtam ganska fort, jag visste i alla fall hyfsat var jag skulle leta efter saker och lyckades få fram ljud som eftersöktes. Kul att man inte är helt väck trots att det gått så lång tid sedan sist med sådana typer av program.
 
Nyss avslutade jag och familjen en runda Alfapet. Trevlig avslutning på söndagen! Imorrn ska jag ringa ett samtal, om jag inte hinner bli uppringd själv först. Utöver det blir det till att spana jobbannonser igen.
 
 
Sju år gammal inspelning, gjord till faderns 61-årsdag! Låten, texten och min stämma funkar väl någorlunda, men tveksamt om jag kan påstå att bilderna håller. Jag har lite mer hår och bor i Falun, bara för att nämna något ^^
Sedan är det inte direkt många olika bilder jag använt på fadern, men det berodde på att jag knappt hade några på datorn just då haha. Aah.. avancerade grejer. Grattis igen paps!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback