Seg i kolan

Vet inte helt varför dock. Ville ligga kvar i sängen i eviga tider ungefär kändes det som när jag vaknade. Så istället tvingade jag upp mig bums för att det inte skulle gå för långt, till omsomnandets härliga värld.
 
Igår var jag och fader och pysslade med båten, la på presenning inför vintern. Börjar bli redigt kallt ute nu.. isch. Jag är gjord för varmt väder och få klädesplagg, typ. Men samtidigt älskar jag den tidiga höstens färger och friska luft och att se ut över vintriga, snötäckta landskap.
Idealiskt för mig vore nog att ha någon form av skotskt slott på hösten och vintern för att sedan sticka till typ en takterass i Spanien fram tills den svenska sommaren gör sitt intåg då man kan njuta och grilla vid havet i en somrig villa resten av sommarhalvåret. Ungefär så vore nog perfa!
 
Till ovanstående fordras dock en stor näve penningar. Det känns som att jag har en bit kvar till den näven.
 
---
 
Kaffe är gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback