Märklig dag

Många saker som hände idag egentligen i det tysta. Brorsan har flyttat hemifrån på allvar till sin nya lägenhet, bästa vännen berättar att han och hans tjej ska flytta lååångt upp till norra delarna av Sverige och jag vinner nya Football Manager på en tävling jag skickade in till häromdagen.
Blandade saker, av olika dignitet naturligvtis, men ändå skumt när såna ovanliga saker alla händer på en och samma dag.
 
Roliga saker för oss alla tre, fast på olika sätt. Livet.
 
Jag behövde för övrigt verkligen den där vinsten, känslan av att man kan vinna något liksom, när det händer saker för andra runtom. Glad för det lilla, som alltid :)
 
Dagens skrattfest var annars när Björn Hellberg skulle försöka sig på att dreja i Sverigequizen. Den mannen kan inte annat än göra en på gott humör.
 
Snart kolla lite serier.
 
Förresten, angående att jag skulle lyssna igenom Ed Sheeran.. än så länge är det inte många låtar jag fastnat för av hans övriga alster, bara två bland mååånga bottennapp. Lite besviken, men har hälften kvar att lyssna på ungefär så hopp finns väl.
 
Gonatt!
 
 
På tal om roliga saker.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback