Stockholmsbo

Så har man då flyttat in till Stockholm. Första dagen igår blev mäkta stressig inledningsvis. Fader körde mig till tåget på morgonen och tro fan att det skulle bli en massa köer på vägen! Med EN minuts marginal hann jag in på tåget. Så nära har jag aldrig varit att missa ett tåg innan. Galet. Jag hade gett upp när trafiken segade ner gång x vid sista avfarten och började knappa efter nya tåg på mobilen..
 
Väl i Stockholm var tåget en kvart försenat, vilket innebar stress igen då jag skulle vara på jobbet vid klockan ett. Innan dess skulle jag hinna till lägenheten och dumpa väskor. Varm, uppe i varv och med mycket snabbt bultande hjärta var jag framme på förbundet runt 20 minuter över ett och kunde börja jobba, äntligen!
Första dagen gick prima och följdes upp med lite häng med Erik och hans kompis på kvällen innan hemåt och fetinghandla. Eller ja, för att vara första handlingen i en förbrukningsproduktsmässigt tom lägenhet så fick man med sig en del från affärn i nävarna i alla fall.
 
Dagens jobb blev lite mer stressigt då jag tog mig an även marknadsrollen, igår var det enbart kommunikationsrollen. Efter jobbet blev det lite after work med två från kansliet.
 
När jag kom hem svor jag en stund innan jag fick nät via mobilen att funka, men nu så går det prima!
 
Nu slappna av lite och SoA.
 
Goder natt!
 

Lite såhär känner jag att jag vill göra just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback