Blåvitt-enkät

Som en liten tradition fyller jag i samma enkät som Blåvittspelarna får inför varje ny säsong. I år ser det ut på följande sätt:
 
Jag med ett ord: Finurlig.
Mitt Gamla Ullevi med två ord: Bygg om.
Blåvitt med tre ord: Dåtid, nutid, framtid.
Våra supportrar med fyra ord: Bästa bortaföljet i landet.
Min fotboll med fem ord: Tacklingssäker och viljestark, men oteknisk.
Ungdomsidol: Beror på hur ung man menar. Menar man jätteung, när jag knappt brydde mig om fotboll, så var det Martin Dahlin, tyckte han var fräck. Sedan när man började bry sig på allvar så Bengan, helt klart.
Annan idrott: Handboll och friidrott.
Utländskt favoritlag: Werder Bremen.
Resmål: Nya Zeeland. Inte för att jag varit där, men längtar efter att uppleva naturen där.
Världsbäst: Grilla på sommaren.
Skådis: Jason Statham.
Film/TV-serie: Drive och Vänner.
Mat: Grillat nötkött.
Musik: Mycket, går ej att välja bara något.
Media: imdb.com
Här finns jag på Twitter: bjorkmanrichard
Här finns jag på Instagram: bjorkmand
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback