Trött, men klarar mig rätt bra

Ända sedan matchen tog slut i måndags har jag blivit mer och mer trött och matt. Var nog mycket spänning och förväntan och sedan glädjeyra som tog på krafterna.
 
Ledig imorrn. Eller jobbar hemifrån rättare sagt. Ska bli skönt att få sova ut en morgon.
 
Ringde en försäljare under eftermiddagen. Jag var nog mer grinig än vanligt, men det berodde mycket på försäljaren i sig också. När jag sa att jag inte var intresserad så blev han typ sur och frågade "Varför inte då??", öhm.. måste jag berätta det för honom? Kan han inte ta ett nej eller? "Det är ju inte som att jag försöker pracka på dig ett par fake-kalsonger!" fortsatte flanen. Nähe, och? "Jag återkommer om jag ändrar mig." sa jag och avslutade samtalet.
Sen det där att de alltid ska använda ens namn upprepade gånger för att man ska känna sig personligt bemött eller vafan. Jag känner mig bara provocerad, som om jag vore något dumt barn som de pratar snällt med:

"Hej Richard! Jag heter blablabla Richard och ringer från bladopedimp! Nu är det såhär Richard att vi har ett erbjudande Richard.. blablablalbalb vad sägs RICHARD???"

Det sägs försvinn, jag ringer nix-registret.
 
Nu ska här sovas! Och förhoppningsvis drömmas fina drömmar så man blir på lite gladare humör :)
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback