Time

I'll be there for you spelar i högtalarna, jag är lite lagom smådåsig och vädret ute är grått. Med andra ord är det en rätt lugn början av fredagen vecka 47 som utspelar sig.
 
Ikväll finns en stor chans att man tar några öl och bara hänger och har det gött. Troligen kollar man Idol (och svär åt en viss Bard) samt På Spåret bland annat (det är tillräckligt party för mig just nu känner jag).
 
För övrigt är jag mäkta FM-sugen, men en stor bugg relaterad till transfersystemet har uppstått och därför avvaktar jag tills en uppdatering släppts för att se om det hela blir åtgärdat (har rapporterat felet till utvecklarna som ska ta en titt på det jämte alla andra buggar som rapporterats från andra inom samma område..).
Funderar på att starta en landslagsfil med broder tills man får vidare besked. Då får man i alla fall lite abstinens stillad..
 
---
 
Livet i övrigt? Lär få besked i nästa vecka om hur framtiden kan tänkas se ut. Lite så.
Annat än det finns inte så mycket att säga alls faktiskt. Saker bara är mest.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback