Det spricker upp

Känns lite ovant att vara ledig såhär nu mitt i veckan. Både skönt och lite smårastlöst samtidigt. Jag har inga problem med att inte göra någonting, men man vill ju ha variation. Det är gött att ha saker att göra också.
 
Den "vetenskapliga artikeln" ligger på is tills jag känner att det är dags för den, ungefär så. När jag väl tar tag i den så kommer jag göra precis efter de instruktioner som finns och få med det som efterfrågas, that's it. Sen är det lite väntan på det där pappret med intyg och sen är framtiden öppen.
 
Idag har jag än så länge hunnit med en längre promenad Kungälv runt med fader i det goa vädret. Solsken och definitivt shortsvarmt. Testade bandana också och det passade finemang. Precis lagom solskydd.
 
Nu slöar jag lite här hemma innan jag ska hjälpa till med att fixa vattensystemet i källaren. Senare blir det väl film och lite fm kan jag tänka.
 
 
 
Softa sommardagar are awaiting.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback