Hjálmar, Hjálmar-Hjálmar, Hjálmar-Hjálmar, Hjálmar-Hjálmar Jónsson!

Veckan har börjat och ännu en artikel är skriven (jag har ju inte direkt länkat till alla artiklar jag gjort, dels bloggar jag ju inte varje gång jag skriver en och dels så känns det lite överdrivet om jag skulle promota mitt eget skrivande gång efter annan, vill man läsa allt jag gör är det bara att spana in på GFIF:s hemsida då och då), denna gång lite recap från midsommarhelgens olika tävlingar. Och imorrn påbörjas fler skrifter!

Lyssnade för övrigt på Chopin typ hela dagen i lurarna. Perfekt arbetsmusik, oftast lugn och inspirerande. Lite motvikt till helgens förfestspel och lyssnande på en skränig punkskiva som gick i bakgrunden kan man ju säga ^^
 
---
 
IFK vann nyss mot Mjällby med 4-2. Hjalmar lyckades vara på båda Mjällbys mål, det ena en ofrivillig styrning, den andra lite mer medveten placering, hjärnsläpp. Men vad gör det när vi har ett anfallsspel som plötsligt fungerar lika grymt som ett självspelande piano? Och Robin Söder - Äntligen tillbaka på allvar!
 
Fin dag överlag med andra ord!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback