GP imorrn!

Mindre än ett dygn kvar och jag borde kanske börja bli nervös, men nej, överraskande nog har så inte blivit fallet. När man är helt uppe i något under en period antar jag att man blir mer och mer avslappnad och inkörd.
 
Dagen idag har spenderats med att skriva ett par artiklar till samt se över några utvärderingsmallar och gå på presskonferens.
 
På presskonferensen var ett flertal sköna namn; Dayron Robles, Emma Green Tregaro, Fabiana Murer, Angelica Bengtsson, Michel Tornéus, Kim Amb och Ruth Beitia.
Avslappnad presskonferens och jag skrev ner lite saker som kanske blir en sista inför-artikel senare ikväll.
 
För övrigt är Beitia ganska lång. Man tänker inte på det när man ser på TV på samma sätt, men kvinnan är 192 centimeter, det ni.
 
Dagens höjdpunkt, från presskonferensen, är jag småfånig och behåller för mig själv ett tag :)
 
Kom gärna till Slottsskogsvallen imorrn eller titta in på förbundets förstasida HÄR där jag kommer lägga upp min liverapporteringsartikel imorgon som man sedan kan uppdatera och följa genom tävlingen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback