Something's happening

Projektarbetet närmar sig efter dagens arbete redan sitt slut. Några rubriker ska fyllas under måndagen och lite finslipande på tisdagen. As easy as pie!
 
Innan jag kom till skolan och jobbade med Lamptey och Claes var jag dock på praktikmöte här i Falun med en första organisation och det gick finfint!
Nästa vecka ska jag på ytterligare ett med en annan organisation, fast i Götet. Alltid inspirerande att vara önskad!
 
Lite FM hemma hos Claes efter pluggandet, men sen åkte han som vanligt på torsdagar mot Stockholm runt halv fem och jag begav mig hemåt.
 
Just nu har jag tagit mig an projektet att lyssna igenom all Fleetwood Macs musik. Kommer nog ta en stund. Jag lyssnar ju inte på hela låtarna utan bara så lång tid det tar för mig att bestämma om det är nåt att ha eller inte, sen vidare till nästa låt. Ibland går det snabbt som ögat, ibland tar det lite längre tid.
 
Imorrn? Well, det återstår att se. Antingen sticker man ut eller så blir det lugn kväll med På Spåret eller nå't. Har ingen brådska att bestämma mig.
 
 
 
 
Är egentligen enbart denna låt som fått mig att vilja se vad de mer har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback