Mer Picasso

Fick äntligen sova ut ordentligt idag. Somnade redan runt två inatt och sov sen till typ halv ett. Wunderbar!
 
Tagit en mycket lugn hemmadag i övrigt också. Diskande är väl den enda seriösa aktiviteten.
 
Efter mitt boxande i förrgår trodde jag definitivt att träningsvärken skulle kommit redan igår, men så blev inte fallet. Istället har överarmarna fått sin beskärda del idag.
 
Resten av kvällen? Ptjaa.. På Spåret, äta soppa och kolla någon film? Behöver man göra det mer avancerat än så?
 
---
 
Längtar för övrigt ganska hårt till Götet nu. Inget ont om Falun, men det känns generellt som att jag varit där för lite de senaste åren. Jag minns inte ens senast jag och Henke tog en öl på vårt lilla favorithak Picasso. Jag är ganska säker på att vi var där en gång under året som gick, men när har jag ingen aning om.
Sägas skall väl att vi tagit öl på andra ställen, men ändå. Hade man varit fler gånger i Götet hade också sannolikheten varit större att man hamnat fler gånger på Picasso.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback