Mitt i SM och boxningssäck invigd

En dag kvar på SM i Borås. Igår var jag helt slut utan att jag visste det. Man är på helspänn hela tiden när man liverapporterar. Inte förrän jag "sett" tio minuter in i en film när jag kom hem sent på kvällen ("sett" eftersom jag inte minns någonting av dessa minuter..). Höll på att somna efter dessa minuter så då var det bara att kasta in handduken.
 
Själva jobbet har gått finemang! Prima utsikt från pressläktaren och väldigt mycket bättre presskost här än den jag beskrev på Karlstad GP tidigare i somras.

Till götet har det kommit flera medaljer och imorrn finns chans för fler!
 
Nyss var jag nere och invigde boxningssäcken på allvar. Hängde upp den i förrgår mycket stadigt i garaget och nu har den fått spö i nära en halvtimme till tonerna av ELO. Gött!
 
Nu börjar Searching for Sugarman på TV. Den har jag inte sett och ska ju vara bra så det passar prima med musikfilm såhär på lördagskvällen.
 
Huj!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback