Punsch it is

Innan jag lämnade jobbet igår ringde pappa och undrade om jag skulle ha något från systemet när han ändå skulle dit. Jag lämnade min beställning på fem öl och en större flaska punsch. Jag tänkte att jag och brodern kunde dela på punschen i helgen.
 
När jag kommer ner till Falkenberg meddelar fader att broder också beställt en flaska punsch i samma syfte. Med andra ord har vi nu en jäkla massa punsch att kalasa på. Fina grejer!
 
Årets första grillning blir också av idag och solen skiner gött över Olofsbo. Ska bli wunderbar!
Tog en promenad innan och såg över nejden. Inte så mycket som förändrats sedan förra året då jag vandrade runt här senast. Den största förändringen var väl att ett större hus tagit bort sin gräsmatta och fyllt hela skiten med en massa stenar istället. Snyggt? Praktiskt? Nej. De enda grönytor snubben har nu är två mindre konstgräskvadrater framför ytterdörrn. Också oerhört stiligt.
 
Näe hörni, nu är det väl snart dags för lite punsch va?
 
 
 
Egentligen helkass remix, usel synk, men ändå, den sätter sig lätt ^^

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback