Let me do what I wanna do

Jeflar, fem dagar sedan jag skrev senast! Så blir det när man blir en working class hero utan lön. Skriver ju så mycket på jobbet ändå att skrivlustan blir tillfredsställd.

Fått ur mig ett par artiklar i veckan och håller just nu på med en massa sammanställande och analyserande av enkäter. Lite back to school och C-uppsatsen, fast utan massa störande teorikrav inbakade. Nu är det bara intressant och vettigt, inte intressant och vettlöst.
 
Trivs fortsatt och man kan inte fatta att det bara är tre ynka, futtiga stackars veckor kvar. Kommer kännas så märkligt tomt när man inte måste upp på dagarna igen (mer än för att skriva ihop den "vetenskapliga artikeln" då) där man tar sig till något där man faktiskt gör skillnad och uträttar saker som kommer till nytta.
 
Livet har sina dalar och toppar, man vet aldrig vad som ska hända..
Men jag ser fortsatt på framtiden med stor optimism, saker ska minsann ordna sig!
 
---
 
Imorrn drar jag till Uppsala och inflyttningspartajar, ska bli mäkta gött! Laddat upp med en liten flaska finfin punsch bland annat. Så då kommer jag inte heller skriva här, men på söndag lär jag ha tid och vara lagom seg och fin ;)
 
Nu är det matdags och sedan blir det spelkväll och kolla dokumentär och serier och annat skojs. Tjo!
 
 
När min handledare får SMS låter det som första tonen i låten. Med andra ord får jag den på hjärnan varje dag. Men det gör inget för den är prima ^^

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback