Fint väder, fint humör

Fortsätter känna mig som en i teamet och dagarna bara flyger fram. Känns sjukt att sjätte veckan är slut imorrn redan. Det är bara att jobba vidare och fortsätta göra allt så bra som det bara går så länge det varar!
 
Vädret höjer även det humöret till de skinande skyarna. Den underbara våren flödar fram och de utslagna krokusarna står som spön i backen.
Det är ständigt hattväder nu.
 
---
 
Nästa helg blev det hipp som happ bestämt med inflyttningsfest i Uppsala! Mina gamla vänner från ljudtiden som jag hållit kontakten med och träffar ett par gånger per år har bjudit in. Senast jag hängde med dem var maskeradfödelsedagsfest i höstas.
Ska bli mäkta skoj! Åker "gratis" på mitt busskort till Töreboda, sen vidare med sedvanlig studentbiljett till Stockholm där det blir byte mot Uppsala.
 
Nu är klockan sex och jag ska fördriva kvällen med lite egentid med FM-spelande och fortsatt tittande på The Wire som jag äntligen tagit tag i att börja se igenom.
 
Han en fortsatt fin kväll!
 
 
 
Hörde av en slump i påsk för första gången sen den var aktuell 1999.
Minns att den låg på svensktoppen länge. Tyckte väl den var sådär då,
men nu tycker jag den är skön ^^

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback