Hjärnan är mosig

Först allt som hände i helgen, sen ska man trycka sig igenom en grafisk uppgift i ett program man just håller på och lär sig, skriva ett uppsats-PM och morda en tenta på samma vecka.
 
Måndagen: Gjorde ingenting. Inget mer än slösade tid och såg klart på Oz. Ungefär så.
Tisdagen: Önnu mindre ork, nada energi. Tvingade mig ändå till Sinander på kvällen och spelade sista rundan på ett bra tag, ska ju till Tyskland så fort tentan är avklarad.
Hem sen och bara slöa vid datorn.
 
Idag: Full gas. Ställde klockan på elva men vaknade (såklart) tio i elva. Bah. Låg ändå kvar i sängen och snoozade i över en timme bara för att. Tog sedan tag i allt på allvar, gjorde den grafiska uppgiften resten av eftermiddagen och en bit in på kvällen innan den blev klar och man övergick till att fixa uppsats-PM med Claes.
 
Nu är klockan snart halv ett och så småningom inatt kommer tentan att påbörjas. Klockan 16 på fredag ska 5-10 sidor om vetenskapsteori och medieteori och skit vara inlämnat.
 
Men det är lugnt (eller ja, lugnt och lugnt, men ni fattar). Jag vet min kapacitet. Hell, jag gjorde en massa tidskrävande saker bara på en dag idag!
Det är min största styrka, att jag vet vad jag kan och gör det jag ska.
 
Ska försöka slappna av tills Peter kommer förbi och plugget börjar. En liten stunds lugn. En liten.. stunds.. l..zzz...

Va? Vem? Nej, lyssna på musik då, inte för mycket lugn!




Fiesta!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback