We will meet again, but how soon?

Denna kväll skulle kunna ha blivit sååå bra! Totala omdömet blir: helt okej!
 
Efter att jag slutligen känt mig tillräckligt klar med kläder och smink så infann jag mig runt klockan sju hemma hos Knutsson/Hed. Av reaktionerna att döma så lyckades jag bra med min creepy clown, även om jag inte var helt nöjd själv (mer än med håret, sminkingen kunde varit bättre).
 
Efter detta följde en skön förförfest innan röster höjdes om att vi skulle till Kaserns huvudförfest.
Väl där var jag en myyycket kort stund på grabbsens rum innan jag insåg att det dels var 300 grader varmt där, dels var föga mycket feminint sällskap.
Drog därefter ner till våningen där Lindblom bor och hängde med kvinnsen istället.
 
Förfesten funkade absolut, men levde inte upp til de högt ställda och annonserade förväntningarna.
 
Kåren sen. Trevlig promenad dit med Liza, men väl där blir det som det brukar på uteställen, folk splittar upp sig och man får mingla runt. Eller, jag minglar runt i alla fall, pallar inte att sitta på ett ställe eller vara på dansgolvet hela tiden. Nog för att jag är Skalman, men på kåren vill jag, tro det eller ej, ha variation.
 
Det var hyfsad musik, men så fort det var något riktigt bra så mixades låten sönder och förbyttes till en annan. INTE okej. "Silenced by the night" säger jag bara som exempel.. Richards mungipor åkte upp, men nähe, bort med den. Synd :(
 
Nåja, som sagt, bättre än vanligt åtminstone.
 
Promenix hem sen. Själv till en början med pit stop hos Ghandis, men sen mötte jag upp med girlsen.
 
 
Sammanfattning alltså: helt okej kväll!
 
---
 
 
 
:)
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback