Vintertid och tvättid

Dagen idag har jag sovit bort mesta delen av. Eftersom jag ska tvätta imorrn 06.00 till 10.00 så är det självklart att jag kommer att sikta på att vara vaken detta dygn. Det är lättare än att plötsligt försöka somna vid typ tolv och snigla sig upp klockan sex på morran helt död. Bättre då att dygna.

Gick därför inte upp idag när jag vaknade första gången strax innan tolv utan somnade istället om till tre någon gång, så nu ska väl energin räcka ett tag.
 
Ska ikväll/inatt också färdigställa den nya grafiska uppgiften som står till buds där jag ska välja ut en plats jag tar intryck ifrån och sedan skapa något talande för den platsen. Typ. Kan inte beskriva det så mycket bättre än så om jag inte bifogar hela instruktionen. Ganska fri och luddig uppgift, vilket ju är bra för då kan man ju i princip inte få fel.
Överlag har denna kurs varit väldigt lagom i nivå, man har fått relativt fria tyglar och kunnat hänga med i de nya verktygen.
 
---
 
Att avsluta en mening:
 
När jag käkar - mår jag jävligt bra. Älskar mat.
Om jag skulle ta en piercing - så blir den väl i örat, men om örat inte räknas så får den väl bli i underläppen.
Idag så är det - inte dag längre utan kväll, en söndag med lugn och ro och plugg.
I morgon så ska jag och - min tvätt vandra till tvättstugan.
Min pappa är - den bästa pappan som finns.
Om mamma skulle dö - så vet jag inte vad jag gör. Det går inte att tänka sig.
Jag tycker inte att - småsaker ska blåsas upp till enorma proportioner.
Så fort jag vaknar så - ligger jag kvar en stund i sängen.
Det pinsammaste som hänt är - inte så pinsamt. Jag brukar inte hamna i de situationerna så ofta.
När jag dör - vill jag återfödas som kvinna bara för att pröva på, alternativt vill jag ha en hejdundrande fest med alla andra jag känt som dött före mig.
Det bästa med läsk är - att det går att blanda drinkar med.
Jag älskar sommarlovet för att - det innebär en lång period av ledig tid, värme, grill och vackra vyer.
Disney är - något som var bättre förr, och då var det bland det bästa som skapats.
Sex före äktenskapet är - givet.
Jag tycker att godis - var godare förr. Föredrar maträtter nu.
Jag tycker att homofober - ska tänka efter lite mer.
Mitt täcke är så himla - redo att följa med till tvätten imorron bitti.
Om 6 månader - är jag i slutspurten på min utbildning.
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - och vara James Bond.
Jag kan - skriva mycket och väl.
Jag kan inte - räkna för länge och för väl ty då blir jag uttråkad.
Om jag var ett djur skulle jag vara - någon långlivad fågel.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback