There and back again

Umf, klockan är fortfarande tidigt för en Richard.
 
Trevlig snabbvisit i Uddevalla och påhälsande hos Henke. Vi började med att hugga in på två av de fyra Becks jag hade med mig och lyssna på lite musik innan vi stack ut på en pub och käkade. Skulle inte säga att min biffsallad var värd 159 spänn, men vitlöksbrödet var utan tvekan det godaste jag ätit någonsin, mäkta saftigt och dröjde sig kvar länge med smaken i munnen.
 
Två öl senare drog vi vidare på bio och spanade in Hypnotisören. En usel film, se INTE. Finns så mycket jag kan klaga på. Den började hyfsat och de hypnotiska sekvenserna var bra, men den gick stadigt utför och upplöstes väldans löjligt.
 
Hem sen och ta de återstående Becksen, tjôta och spela lite FIFA 09 (Norges landslag är för övrigt det värsta lag man kan möta på detta FIFA, tror inte vi slagit dem en enda gång).
 
---
 
Upp idag vid sju ungefär, glörk. Tåg hem strax efter åtta. Nu har jag hela dagen framför mig att göra ingenting, aah!
Näe, men senare ska jag göra klart seminarieuppgift med Claes åtminstone.
 
Imorrn blir det en tripp till mormors lägenhet och kolla på saker. Kommer kännas skumt.
 
---
 
Nu.. kanske det blir lite fm. ja ,det blir bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback