Stan är vaken, allt är förlåtet älskling!

Fick jag in det grafiska igår? Jadå, Borgelini trollade igen.Exakt 23.51 var båda uppgifterna inlämnade, alltså med flera minuters marginal! Då hade jag på cirka 4,5 timme gjort en bild av en hemsida, en poster samt skrivit två sidor text om hur jag gjort. Det är helt okej i ett program jag använt typ tre gånger. Nöjd Richard.
 
---
 
Idag fortsatte jag på den lilla strängen av pluggaktivitet som glödde i mig igårkväll och skrev äntligen ihop mitt praktikansökningsbrev. Det blev rätt bra, fick med det viktigaste tror jag och inte för långt.
Letade sen fram sex adresser som jag ska skicka det till imorrn när jag specialformulerat sista delarna av respektive brev för att passa företaget i fråga. Det är ju ändå helg nu så känns inte som en stress att det hela måste iväg just ikväll.
 
---
 
Kvällen är än så länge oplanerad och jag kommer inte dra ner på stan för att köpa öl. Vill jag ha något så finns överflöd av annan alkoholhaltig dryck här hemma.
 
Nu ska jag diska den lilla (ja, det är inte så mycket för en gångs skull) disk jag har och fixa något ätbart.
 
Hej hopp!
 
 
 
Resten av skivan är sisådär, ojämn, men denna gillas!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback