Resolut som Gaston

Eftersom jag är uppväxt med Disney och tron på en drömvärld där allt ordnar sig enligt fantasins alla regler så är det inte konstigt när jag blir lite småbesviken på hur världen verkligen sett ut genom åren.
 
Absolut, jag har haft mina stunder med Disney-magi, men rent generellt hade jag gärna haft mer av trolleriet.
Men självklart inser man att Disney är en sak och verklighyeten en annan. Inget fel i det, men det är heller inget fel i att fortsätta tro på någon grad av Disney-magi.
 
Hur jävligt du än kan må så kommer plötsligt det du minst trodde på och fixar saker och ting. Det är min erfarenhet och jag hoppas att fler tror och litar på det. Det är inte bara en skröna och en fantasi, det är verklighet.
 
För att tjofaderitta av detta inlägg så tar vi självfallet en Disneylåt!
 
 
 
Mer öl? Gaston!!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback