Saker

Så, dags att ta tag i den segaste av grafiska uppgifter till sist. Kommer utgå från tre andra kursares inlämnade material för inspiraiton. Vill verkligen bara ha den avklarad. De första fyra uppgifterna i kursen har varit roliga på olika sätt, men denna, där jag ska göra en grafisk profil/mall, känns bara som ett farthinder att ta sig över.
 
Ska inte börja riktigt på studs, måste vakna först ordentligt, men sen så ska inget få störa mig, skiten ska bli klar och så är det med det.
 
---
 
Tror jag vaknade imorse eller i förmiddags någon gång igen mitt i sömnen. Det är typ bara en gång på hela veckan som jag fått sova bra och det var natt mot fredag. Stör mig. Blir väl rastlös av en massa saker antar jag.
 
---
 
Ta tag i saker var det ja. Hejs.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback