Men bara när du inte hör

Hittills har helgen inte bjudit på så fantastiska händelser.
 
Under natten skulle jag hem med cykeln, men nähe då, bakdäcket hade fått punktering. Lånade Fredriks cykel utan växlar och trögade mig hem. Pallade inte gå just då.
 
Pluggandet idag har gått i stöpet, noll motivation. Imorrn blir det gjort, men det är segt att ta tag i.
 
Återbördat cykeln till Fredrik nu och sitter här och försöker spela FM. Det går sådär. Vi är inte helt överens om hur spelet ska spelas och nätet segar, FM segar.
 
Vet inte, men är måttligt road av lite allt möjligt just nu.
 
Julklapparna till Tysklandssläkten inhandlades i alla fall natten mot igår så en sak är kirrad på listan över saker att göra åtminstone!
 
---
 
Något som Richard inte gillar är när livet känns som en stor tävling med massa deltävlingar. Alla tävlar om olika saker och sneglar på varandra och tänker på vad andra gör och var man själv står och vad man själv ska göra.
Press från alla håll.
 
Jag är ingen stor tävlingsmänniska. Absolut, jag vill vinna i tävlingar jag är med i, men jag måste inte göra det till varje pris i varje tävling. I de tävlingar där jag vet att jag inte är bra skiter jag rätt fullständigt i var jag hamnar. Däremot om jag vet att jag är bra på något så blir jag grinig, men mest för att jag inte gör så bra ifrån mig som jag borde, inte för att jag inte vinner.
 
---
 
Ska återvända till FM-försöken nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback