Duktig Richard I Vinterstädandets Efterdyningar

Upp redan klockan nio (jag vet, det är svårt att tro, men det är faktiskt sant).
Såsade runt ett tag innan jag slutligen lyckades vakna till liv hyfsat och komma iväg till Claes.
Plugg där mycket effektivt, vilket gjorde att vi kunde börja spela lite FM ett par timmar innan herr Karlsson skulle bege sig mot tågstationen.
Uppsatsen går som tåget, nästa vecka ska det börjas analyseras!
 
När jag kom hem efter dagens andra promenad (cykeln är ju fortfarande övergiven hos Sinander, tänkte ta mig in till stan imorrn och dumpa sattyget på verkstaden när jag ändå ska besöka bolaget) hade jag bestämt mig för redan i förrgår att nu jävlar skulle här dammsugas och röjas. Och så blev det. Nu är allt utom Joels rum och större delen av vardagsrummet dammsuget (det är Joels halva av lägenheten, jag är aldrig där, han kan gott dammsuga något också). Gamla papper och kvitton och skit som jag haft framme x antal tidsepoker åkte också i soptunnan och kläder sorterades.
Nu är rummet finfint!
 
Resten av kvällen blir troligen väldans lugn. Ska ta och fixa mat strax och slå på lite Vänner. Ska nog se om Drive också senare (den har kommit att bli en av mina favoritfilmer).
 
Tjing tjong!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback