Det är måndag/.../och mitt huvud känns så tungt

Småproduktiv dag.

Kollade Vänner hela natten, sov sen typ 4,5 timme innan jag vaknade av mig själv. Halvsov någon timme till, tvingade sedan upp mig halvt mörbultad eftersom hjärnan arbetat på högvarv och drömt en massa.
Drog därefter till Claes och har vart där sedan typ ett till för en stund sedan. Vi var effektiva då och då, men arbetar i en takt som passar oss perfa. Inte för mycket och inte för lite, saker blir gjorda och uppsatsen är igång i fas ett.
 
Imorrn ska jag upp hemska tiden nio och dra upp till Idrottens Hus för ett möte vid tio gällande Utmärkt Förening som det ju pysslade med i våras. Lite feedback på arbetet och prata lite kring det som gjorts känns änna som det är dags för, men vi i gruppen har fått lobba för det själva.
 
---
 
Känns som jag bör äta något. En sallad, fyra mackor, en pirog, en påse popcorn, en liten chokladpudding, en kexchoklad, några klunkar drickyoghurt, vatten och två kaffe känns inte som den ultimata kosten senaste dygnet.
Får se vad det blir.
 
 
 
På lördag är jag i Götet och ser på Galenskaparna & After Shaves 30-årsfest. Ska bli grymt kul!
Peter Rangmar ska hyllas på något sätt. Alltid lika ledsamt att man inte fick chansen att se honom live.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback