Boxing day

Mötet idag på Idrottens Hus gick finemang, de verkade både nöjda och intresserade av arbetet vi gjorde i våras. Alltid bra att visa upp sig och knyta kontakter.
 
Ner till stan med Claes sen och käka samt handla på Stadium. Claes skaffade fotbollsdojor och jag skulle skaffa ett par boxningshandskar. Dock kom jag ut ur affären med inte bara handskar utan även en boxningssäck på 15 kilo. Why?
För att det var ett erbjudande som verkligen inte gick att motstå:
 
Enbart handskar: 299:-
Enbart säck: 699:-
Paketpris för båda: 499:-
 
Konklusion? Richard kommer troligen aldrig hitta en säck för bara tvåhundra spänn extra. Sparande i detta fall av 499 riksdaler kändes grymt värt. Så jao, nu har man en säck helt plötsligt också. Får se var jag placerar den medan jag bor i lägenheten.
 
---
 
Imorrn handledning, sen är det svosch hemåt Kungälv på torsdag.
 
Nu är jag fortfarande hos Claes där vi slösar tid/inväntar besked från klubbar.
 
Inatt inleds säsong fem av Vänner.
 
Tjoflöjt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback