15 timmar

Galet. Bara galet.
 
15 timmars sömn.
 
Å andra sidan har jag sovit sjukt dåligt större delen av veckan, men ändå. Dygnandet var spiken i kistan. Tror aldrig jag varit så förstörd som under resan hem igår, varje chans man satt still så satt man och nickade och ryckte till om vartannat.
 
När jag äntligen kommit hem vid åttatiden så tänkte jag att jag skulle ta och sova ungefär 4-5 timmar och sen vara uppe på natten. Ställde klockan på ett. Vaknade av klockan, stängde av den och somnade bums om igen. Sov sen till elva på förmiddan. ELVA. 15 timmar är garanterat nytt rekord.
 
När man sover så länge blir man helt mosig i huvudet, det är ju en kortare koma.
 
Tog ungefär en timme innan man började kunna tänka någorlunda normalt, men fortfarande seg.
 
Glörk. Jaja.
 
---
 
Kvällen blir lugn med hemmamys och Doobidoo typ. Skjuter på sista inlämningsuppgiften i grafiska kursen till början av nästa vecka istället.
 
 
I dessa dåliga tågtider.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback