Viva Las Vegas!

Riktigt nice kväll igår!

Förfesten på kasern med mig, några norrmän och resten tjejer, löpte på fint, med en massa trevliga damer man pluggat med så finns det alltid någon att snacka med :)
Kul att träffa folk man inte sett eller hängt med så mycket på sistone och att alla verkade så glada!

Inför partandet hade jag tänkt att jag förmodligen kommer dra hem istället för ut, men så blev det icke! Det var så trevligt så det var bara naturligt att fortsätta ut på kåren.
Kåren hade för övrigt någon form av Las Vegas-tema där man kunde låtsasgifta sig i ett låtsaskapell. Var en del av oss som gjorde det, men inte jag. Kände mig inte riktigt i friartagen trots att man hade ett harem av tjejer vid bordet ^^

Käk med Berg på Max vid två-tiden nånstans tror jag, sen hem och söva.

---

Idag blir en fm-dag, trots att det är massa skolmojs kvar. Känner att det kan behövas lite avkoppling.

Sitter hos Peter nu och ska väl gå och handla inom kort, törstig som en gnu. Förutom något mer långlivat drickbart så blir det väl nå'n energidryck så man inte rasar ihop framåt tolv när man degat i soffan hela kvällen.

Ha en fin dag nu när syndafloden äntligen försvunnit!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback