Tvätta, tvätta, tvätta..

..och plugga, plugga, plugga. Yey. Hallelujah.

Kom på mig själv med att tänka häromveckan att det inte är bara är lättsamma nöjessaker jag längtar efter denna sommar. Det kan låta knasigt, men jag vill nästan lika mycket hjälpa till med arbetssamma saker hemma som gräsklippning, trädklippning, målande eller vad det nu kan tänkas vara.
Efter en vår med skitmycket slöande och skrivande kommer det plötsligt kännas gött att få göra lite saker, samtidigt som man då umgås med familjen.

Solen har skinit klar under dagen, men jag har knappt varit ute mer än för att springa mellan huset och tvättstugan.
All pluggpress som arbetas väck långsamt men metodiskt får en att tappa ork för det mesta andra.
Party på fredag och kryssning på sönda blir en fin avkoppling från det hela men ärligt talat så vill jag just nu mest bara vara för mig själv och fokusera på att få klart pluggskiten så man får sommarlov någon gång.

Nu är det tillbaka till tvättstugan som gäller, allt är färdigtvättat, nu ska det bara torkas.

Haj do!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback