Lugn och fin

Så har man fått ihop en artikel till insajd igen, känns prima. Mycket tidningsrelaterat arbete i dessa dagar. Känns lite småskumt då min tanke med utbildningen jag valt var att hamna på andra sidan om media, det vill säga den som möter media och andra intressenter och besvarar deras frågor i egenskap av informatör snarare än att jobba för media som journalist.

Men det gör mig inget, jag fungerar bra på båda sidor. Det viktigaste är att man får skriva ibland så att man inte rostar ihop. Det kan vara allt från kortare notiser till längre reportage, alla lika viktiga på sina sätt.
Och skriva är som vi vet inte direkt mina största svårigheter här i livet..

I vilket fall är jag nöjd med min nya titel som chefredaktör även om den redan inneburit lite hårslitande och mycket lösa trådar som fått plockas upp..


---


Relax, there's no point in living your life in stress and suddenly realize "Whoosh, that was it?"


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback