"Allt vi är kommer från våra tankar, med våra tankar skapar vi världen."

Typ 3-4 timmars sömn i morse. Jag försökte sova vidare men det gick bara inte. Dels för att jag var oförklarligt pigg, dels för att jag låg och tänkte en massa.

Nu.. gissa? FM, FM, FM @ Ståhlbrand mit Ståhlbrand und Sinander.

Imorrn möte gällande Utmärkt Förening igen. Denna gång med en annan skytteklubb (gissar på att det är mer gevärsskytte än som den senaste vi besökte, bågskytte).

Kryssning om en vecka. Gick fort känner jag från planerandet, då kändes det som en evighet men näe då, hokus pokus är vi här!

Drygaste inom hyfsat snar framtid: onlinetenta nummer två är på skärtorsdan. Då vill man vara ledig.


Inte mycket mer att förtälja. Rätt lugnt leverne, inte mycket som bekymrar mig i allmänhet i livet för stunden.

Back till FM. Tjo!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback